JERAWAT FQ


"JERAWAT"
ak benci dengan kau la syial...
asal kau tmbuh kat muka ak?
knapa kt ak?
knapa?
knapaaaaaaaaaa!!!!!!?

adehhhhh...
lth la cmni...
sebab kau self confiden ak kurng...
sebb kau ak merndah diri...
sebb kau ak kn jga pemakanan..
sebb kau ak kn jga muka...
sebb kau ak mls nk jmpa orng...
malu...
segan...
sume ad...
sume nye sebb kau...

da beratus2 duit hbs g wat rawatan...
tp cm xda efect ap pn..
tp yg pastinye sume ni bermula dr resdung yg ad pada ak...
bermula dari resdung, lahirlah jerawat yg syial ni...

ggggrrrrrrr...
bl la ko nk nyah dari muka ak?
semak je kau kat muka ak...
weeeehhhh...
cmne ak nk wat lg nie!!!!!!!
10 Responses
  1. QueeN Says:

    namanya peralihan umur tu.. hehe


  2. syg..pkai la skII..
    sbr la syg..nnt ok la 2..


  3. Tirana Says:

    Teruk sangat ke jerawatnya sampai malu nak bertemu orang? Kena pantang makan tu..


  4. fq Says:

    teruk 2 xda la truk sngt...
    tp kena jrwat setitik,
    rosak muka semuanya...
    hehehehehe...


  5. hidayah Says:

    sabaq fq
    sabar...

    amboi tensen btol na...
    relax la..
    saya pon camtu gak..

    lama2x ok la tu..


  6. zamdotcom Says:

    sabar sabar ^^


    p/s: pn xsuka jerawat


  7. Nazra~ Says:

    dh baligh la tu ^_^


  8. Miss Mully Says:

    hahaha...
    aku tau kenapa...
    jerawat gatal tu weh...
    ha,ha,ha! jangan tak nak ngaku..
    muahahahagagaga...
    =p

    yang ikhlas,
    siapa??
    erk..

    no kaki: ngee~


  9. Chem5007 Says:

    eh try ar proactive. tapi aku rase ko ader resdung ar..ko gi rawat resdung la.


  10. fq Says:

    memg ad resdung....
    da rawat bermcm2 cara...
    tpi ttp x hlng ni...
    cmne la nk wat lg...


Related Posts with Thumbnails