FQ CEMBURU KE?




"CEMBURU"

benda ni mmg ad kat FQ...
mmg FQ akui sendiri..
kat korng?
ad x?
klo x da...
tu menunjukkan yang korng adlah,
seorng yg tidak normal....
hahahahah.

FQ cemburu...
lgi2 dalm bercinta...
hbs smua benda nk dicemburukn...
but msh lg bley dikawal k...
xda la nk cemburu x tntu pasal...
ap yg pntng dlm perhubungan ialah,

"PENJELASAN"

rsa2 da ada bunyi2 cemburu,
penjelasan adalah sngat diperlukan...
cemburu buta pula adalah sangat2 perlu dielakkan..
nak tau lebih lnjut tentang cemburu?,
masuk lah ke http://tipspetua.blogspot.com
klik sini




"rasa sayang boleh diukur dengan sikap cemburu,
betul ke?"

"cemburu itu tanda sayang,
betul ke?"


12 Responses
  1. Syiekatsuya Says:

    memang betul cemburu tanda sayang tapi cemburu yang keterlaluan..tiada gunanya. Makan diri sendiri.


  2. hidayah Says:

    ye, cmburu tu mmg tanda sayang.

    tp cmburu tu btmpat la.

    sbnarye dlm hubungan kene ada keperCAYAAN. kalu xpcaya susah ah


  3. err,betul ke kalau sayang kita rasa cemburu?
    BETUL KOT.

    saya pun pencemburu juga,tapi memang tak obvious pun,cemburu dalam hati je,lagipun cemburu ni banyak mengundang syak wasangka kot,bahayaaaa!


  4. fq Says:

    jangn terlalu cemburu sudah la...
    orng bercinta mst ad rs cemburunye...
    wlaupn sikit...
    its normal...
    orng yg bercinta men2 je xda cemburu...
    spe stuju?


  5. cmbru ng aien x..hoho..

    out of topic!..hehe

    cmbru mmg tnda syg... tp klu tlalu cmburu.. smpi owg pggl cmburu buta 2, 2 nma nye pnyakit.. yg kn rosak kn hbgan


  6. syg mmg kuat cemburu pn kn?
    hehe..


  7. Raihanna Says:

    Rai faham...
    rai pun kuat cemburu.
    yela..
    kadang2 cemburu nie orang lain je yang x faham...
    contohnya..lelaki tu jeles awek dia keluar ngan lelaki lain.. pastu awek dia tu nak marah lak.. tapi kalau pakwe awek tu keluar ngan perempuan lain..tau la awek tu nak melenting2 kan..hik2...


  8. fq Says:

    raihanna....
    sesunguhnye itu mmg jawapan yg palng tept...
    dy orng mmg x fahm jels 2 ap...
    kihkihkih...


  9. Raihanna Says:

    hihihi..
    tau xpe..
    yerla..
    kadang2 orang senang je ckp..
    "benci orang cemburu tak tentu pasal"
    eleh.. tapi cuba kena kat diri sendiri..
    sure gelabah2 gak nak cemburu...
    tipula kalau seseorang tu tak cemburu langsung...
    ntah2 diorg agy teruk..tol x.


  10. fq Says:

    yeeeeee....
    betl betl betl...
    sangat betul...


  11. btul2.. mcru tnda syg.. hahaha. its norml..


  12. sharamli Says:

    tp kal0 cemburu je lebiey..tp xsyg..cmna?


Related Posts with Thumbnails