RAFIQIN DARWISY, HARAP KAU DA INSAF



Pada mulanya, fq memang malas nak ambil tahu pasal budak RAFIQIN DARWISY ni. Fq malas nak amek tahu kalau setakat dia mengutuk orang je, bukan maksudnye fq nie mengalu-alukan perbuatan dia mengutuk tu, tapi tu semua urusan dia dengan ALLAH. Tidak guna la fq nak tulis kat blog, nak serang dy kat FACEBOOK dy, tu sume lantak kau lah budak hingusan.

Tapi apa yang membuat kn fq terpanggil untuk membuat post pasal budak hingusan ini apabila gurauan bodoh dia itu da bermain dengan isu agama.

"Al-Fuck untuk din beramboi"

Mengucap dua kalimah syahadah fq apabila baca pasal ini, siapa kah kau sebenarnye RAFIQIN DARWISY? Nama kau sedap, memang boleh buat gadis kat sekolah kau tergoda lah dengan nama kau ni, tapi bila tau perangai kau mcm ni, ak x tau la nak ckp apa dah pasal kau nie. Setelah diselidik, fq dapat tahu yang dia nie sekolah kat SM TENGKU PANGLIMA PERANG TENGKU MUHAMMAD. Kelas 1 Gigih, yang lain malas da fq nak godek.

Pada fq budak ni memang sudah melampau sangat-sangat. Dia tidak sedih ke? Nama dia diubah sampai menjadi raFUCKin darwiSHIT. Dia di maki, di kutuk, ibu bapa dia dipersenda, sekolah dia dimalukan, sampai kan semua orang sudah boleh kenal dia. Paling teruk sampai dia boleh mengaku yang dia orang kadazan yang bermakna dia bukan islam. Fq sedih sangat dengan perkara macam ni, agaknya memang dunia sudah akhir zaman ke?

Pandangan fq, pihak berkuasa perlu mengambil tidakan diatas perkara ini, ini bukan lagi perkara main-main atau bahan gurauan, budak hingusan ini perlu diberkas dan diberikan pengajaran yang sepatutnya contohnya seperti diberikan kepada Jabatan Agama Islam untuk diberikan kaunseling. Nak dihukum pun tidak guna, kesedaran perlu diberikan kerana kekerasan tidak mampu mengubah budak ini.


Insaflah wahai budak hingusan.....!




2 Responses
  1. jahat gler bdk ni..
    astagfirullahhalazim..


  2. Tirana Says:

    Entahla ye..apa status dia sekarang ni..tak berani pulak nak komen sebab kita bukan ulama'. Kalau dia Islam then tak mengaku Islam secara terang2 macam tu..boleh jatuh murtad agaknya ye (kena confirm dengan ulama').. Kalau dia memang bukan Islam, tak baik juga dia dok mengutuk orang yang dah meninggal... Kak tirana rasa semua agama pun tak galakkan penganutnya mengutuk sesama manusia.


Related Posts with Thumbnails