AYAH PIN HIDUP KEMBALI DALAM FB?



As salam semua, dalam post kali ini fq terpanggil daripada FACEBOOK untuk ke BLOGGER. Kalau anda sebahagian daripada warga FB, anda wajib berhati-hati dengan seekor syaitan yang bertopengkan manusia versi alam maya. Si syaitan ini telah menghina islam secara terbuka dalam FB dan merosakkan pemikiran orang-orang islam. Kalau anda tiada pemikiran dan ilmu tentang islam, fq percaya anda pasti terpengaruh. Antara ayat-ayat yang dipost oleh syaitan ini dalam wall nya adalah seperti :


Berita di Klantan budak 10 tahun dikahwinkan. Tok ayah x terkejut kerana Muhammad kawin dgn Aisyah pd umur aisyah 6 tahun dan menggaulinya pd usia 9 tahun. Bygkn lelaki berusia 50 tahun mlakukn seks dgn budak 9 thun. Sgt tidak brmoral nabi umat Islam ini. Inilah bukti rendahnya moral Islam yg diajar oleh Muhammad. Tinggalkan agama tidak brtamadun ini!


Hukum boleh bernikah dgn kanak-kanak adalah hukum jahiliyah yg Muhammad bawa masuk dlm Islam. Berkata Al-Mutawaffi dlm kitabnya Al-Mujabbar: Brgsiapa berhukum pd zmn jahiliyah dan Islam redo dgn hukum itu maka jadilah ia HUKUM ISLAM. Hukum Islam memang tidak bertamadun membenarkan kanak-kanak kecil menikah, rendah tamadun mcm jahiliya


Jika ditanya kpd org Islam: Allah menganut agama apa? pasti mereka pening! Tiada dalil mnunjukkan Allah beragama Islam, kerana bagi org Islam agama adalah cara hidup, perlukah Allah menganut agama? tentu tidak. Allah tidak perlu kpd agama utk mengawal hidupnya. Bahkan Allah adalah mulhid (atheist) dan zindiq!!...


Org Islam dilaknat Tuhan kerana Kubur Muhammad berada dlm masjid, Hadis menceritakan: Laknat Allah atas Yahudi dan Nasrani, mereka menjadikan kuburan para nabi mereka sebagai masjid-masjid (Hadis Riwayat Bukhari, Muslim, Ahmad) Dan sesungguhnya masjid-masjid itu adalah adalah kepunyaaan Allah, maka janganlah kalian menyembah bersama Allah seorangpun (Surah Al-Jinn 18)


Sudah, cukup sampai situ fq pun da cukup menyirap baca. Anda semua mcm mana pulak? X rasa tercabar? X rasa maruah ISLAM semakin dicabar? Semua ini mampu merosakkan pemikiran umat islam jika kita tak sama-sama membendungnya. Persoalannye sekarang, siapakah tuan empunya facebook ini? Adakan betul Arifin Muhamad (AYAH PIN)? Apa yang pasti, ini adalah helah pihak-pihak tertentu untuk menjatuhkan agama Islam dan umat-umat nya. Samalah kita sama-sama bangun dan pertahankan agama kita. Sedangkan dahulu, ADUKA TARUNA boleh didakwa kerana mengutuk kesultanan melayu raja Johor, kenapa tidak empunya facebook AYAH PIN ini didakwa kerana menjatuhkan Islam? Sama-samalah kita berfikir, laporan polis perlu dibuat.... Allahuakbarrrrrrrr....!!!




8 Responses
  1. Anonymous Says:

    perggghhhh!!

    dh melampau neh...

    akan disebar2kn...


  2. Anonymous Says:

    aku dah tgk td
    dia ker tu? sial!


  3. fq Says:

    ak x tau la betul ke dy....
    tapi da ad kua kat paper....
    dlm paper ckp dy, tpi x tau laaa...


  4. Hairun Azmi Says:

    Dengar cerita pemilik FB Ayah Pin tu dah remove laman FB Ayah Pin tu...


  5. Mrs Nurul Says:

    ish ish..dia mmg menakutkan


  6. cintafqs Says:

    dy da delete da fb 2..takut kot..sbb da heboh kat media..


  7. hans Says:

    wah,sangat terpesong dowh..cuak plak aku baca


  8. Hairun Azmi Says:

    Memang perkara ini perlu di ambil tindakan dan di bendung segera.


Related Posts with Thumbnails