TENUNG PAYU DARA PANJANG UMUR?





Sebenarnya, nak tergelak juga bila fq terbaca tajuk artikal ini. Bagaimanakah itu? Dalam kepala fq ini mula berfikir, logik ke? Ada ke macam tu? Korng pulak, fikir-fikir kan lah sejauh mana kebenarannya. Ada kena mengena ke dengan semua tu? Kalau korng ada jawapan, story mory la sikit sebb aku pon nak tau jugak...

Persoalan yang mungkin timbul, "mampukah anda hanya menenungnya sahaja?"


3 Responses
  1. my life Says:

    secara teori.......... xkan mungkin artical nie betul... but emmmm entah mcm xlogik.. tapi kalu korang mula menenung nya mungkin mata anda xleh hidup lame.. maklumlah asyik benggkak kan???


  2. cm xlogik je syg..btol x?


  3. mael Says:

    hmm..aku pikir la, mgkn dgn tgk bnde tu akan tmbah dosa, so Allah pnjgkn umur supaye kite bertaubat, bukan tambah lg tgk..huhuhu
    tp, setiap org kan da dtntukan ajal mautnye..so sbnrnye x timbul pon soal pnjg2 umur ni..klau da smpai masenye msti mati jugak kan..tol x?


Related Posts with Thumbnails