kenalan baru..(^_^)

assalamualaikum semua!!!!
ak rs semngt ak da semkin pulih pada hr ni...
dan sempat juga kt opis td aku melwt 1 blog ni dr kenkawan br ak...
blognye bley thn,agk cun..
pemilik blog ni ak kenl dgn nama FATEENN....
ap yg ak nk ckp,ak tertarik pada serngkap ayt ni yg ad kt blog nye...

:botol_11::botol_11::botol_11::botol_11:
"Jangan sesekali mengucapkan selamat tinggal jika kamu masih ingin mencuba. Jangan sesekali menyerah jika kamu masih merasa sanggup. Jangan sesekali mengatakan kamu tidak menCINTAinya lagi, jika kamu masih tidak dapat melupakannya.."

Wah kemu2 sume.agk jiwang jugk la aytnye 2...
memg bes la ftin!!!
meh kt ramy2 harok kt blog FATEEN...
pas ni ley la blnja mnum milo ais ya!

3 Responses
  1. @LiYaNNuaR Says:

    aikkk... lain mcm ajo entri kali nih... engko dilamun chenta kah?? ngeh nghe ngeh.. ok la tuh... manusia normal gitu... ekekeke...

    jgn mare ekkk... guro2 sendal gusi gitu...

    larikkkkkkkkkkkkk...



  2. vavava...ayat tu sgttt jiwang seyhh...


Related Posts with Thumbnails