antara stdy dn bekrja


14/12/2008
tarkh ak akn menmtkn sesi latihan industri ku di otsb.xsbr2 rs...xsbr2 nk blek mlaka,xsbr nk jmpa kwn2,housmte,lectre...huhhhh da lm ak x g jmpa dyorg.lepaks2 ngn dyorg..rndu plak rs...pd ak tme stdy ni la hr2 yg plg bes..
kerja.kerja.kerja...hari2 kerja..bosn r...dlm otak ak,ak nk stdy.tp bl da kn prac ni lbh kerja dr stdy..hr2 wat kerja yg sm,memg mmbosnkn.mngkn bkn ms nye lg utk ak bkrja,sebb 2 ak rs bosn..kot la..ke ak ni memg pemalas..hahaha...
sbnrnye,ak ms ml2 nk prac dl memg xsbr2 rsnye nk g ke alam pekrjaan.konn nya da bosn nk stdy.ni da dpt prac,mersa kerja,br la ak rs mcm xsbr2 plak nk stdy blek..ni la agknya org2 xrti brsyukr kn?tp seyes ak ckp,bg ak,tme2 stdy la lg bes dr bekrja..stdy ak rs bebs,kwn2 rmy,ak x terikt ngn sp2..klo krja ni terkt ngn bos,mata2 bos,kaki ampu bos,sume ad la..dgn perngai mnusia yg x hbs2 dgn hasd dngki nye la,yg gl pngkt,memg mcm2..
tp stdy,memg ad gak yg cm 2,skrg2 nya x setrk mcm bkrja ni..ak plg germ ngn sorg umat ni yg mult agk berbau longkang bl ckp "nasb bek elaun korg skt,klo elaun korg bnyk,ak da buat mcm anjng". uish,memg kuat bau longkang dy bl dy ckp mcm ni..x ke kurg aja bl kami dismakan dgn ANJING..
tp xpe la..ak ni hnya prac,mrkh ak kt tngn dyorg2..ap yg prlu ak wt,pekk kn tlnga,butakn mta..bukn lm pn lg nk hbs,lbh kurg sbln je lg..memg xsbr2 ak rs..
pd ak,zman2 stdy lg bes dr bekrja.



3 Responses
  1. A j u E Says:

    uiksss...sama la kite...baru bis pektikal.skang pk macam mana nak siapkn repot plak


  2. Miss Mully Says:

    huahaha..
    macam pernah ku dengar dengar dialog tuh..
    huhu..sabar je la kan..
    mmg tak sabar2 pong..
    hihi..nak study..nak study..
    puaskan hati dulu dengan zaman study..
    kang dah kerja mg takde masa nak study..


  3. Haku pon same tgh prac..
    Hadoii..mcm nak mati jek rasa..
    Mcm² konspirasi de dlm opis tu..
    Study lg bagus..


Related Posts with Thumbnails